Nová Včelnice
- Zjednodušená verze stránek
Přepnout na standardní web
Zpět na úvod
Nastavení velikosti písma
—
+
Povinné informace
Stručná charakteristika činnosti odboru:
sestavování a rozpis rozpočtu,
kontrola plnění rozpočtu,
realizace schválených rozpočtových opatření,
sledování čerpání přiznaných dotací ze státního rozpočtu, státních fondů, z rozpočtu kraje,
zpracování závěrečného účtu města,
zpracování finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem a s rozpočtem kraje,
vedení účetnictví města,
zpracování stanovených účetních výkazů,
evidence došlých faktur a zabezpečení smluvního a platebního styku s peněžními ústavy,
pojištění majetku města, likvidace pojistných událostí,
správa místních poplatků,
zpracování vnitřních směrnic na svěřeném úseku,
příprava obecně závazných vyhlášek na svěřeném úseku.
Zde si můžete vytisknout potřebné tiskopisy pro placení poplatku za komunální odpad:
Přiznání k místnímu poplatku
(192 kB)
Čestné prohlášení - osvobození od poplatku - osoby žijící mimo území České republiky
(193 kB)
Čestné prohlášení - osvobození od poplatku - osoby ve výkonu trestu odnění svobody nebo ve výkonu vazby
(196 kB)
Čestné prohlášení - osvobození od poplatku - osoby umístěné do domova pro seniory, do psychiatrické léčebny a školských zařízení pro výkon ústavní péče minimálně 6 měsíců
(215 kB)
Žádost o vrácení přeplatku na místním poplatku - poplatník
(148 kB)
Žádost o vrácení přeplatku na místním poplatku - dědic
(163 kB)
Osoby
Ing. Michaela Hanzlová
vedoucí finančního odboru
Telefon:
384 371 325
Mobil:
777 696 986
(zapisovatelka povodňové komise, členka krizového štábu města)
E-mail:
financni1@vcelnice.cz
Lenka Biernatová
samostatná odborná referentka
Telefon:
384 371 326
E-mail:
financni2@vcelnice.cz
Zpět